Xosé Rivera

Son un creativo medio gilipollas a cabalo entre a xenialidade e a vulgaridade; difícil pero necesario equilibrio, calquera dos dous extremos me volvería máis gilipollas.

Se queres contratar os meus servizos ou adquirir algunha das miñas obras completa este formulario e respondereiche de seguido.

---------------------------------------------------------------

I am an image and sound professional; I have 11 years of experience as a freelancer creating audiovisual projects to give solutions to companies and institutions in video and photography.

In parallel, I develop creative projects that I exhivit in galleries and museums.

Currículum Xosé Rivera

Blog Foto & Vídeo

Filtrar por
RSS
Cervexa Jatopus

Spot Cervexa Jatopús

Delirante Spot Ideado, dirixido e montado por Miguel Calvo de Noxo Creación; no que teño o pracer de participar como Camarógrafo e sonidista.

PD: A Cervexa Jatopus está moi boa.

Leer más

Entrevista a José Caruncho

José Caruncho ( A Coruña, 1953 )

No mundo moderno cheo de cámaras dixitais, de móbiles con ducias de megapixeles e datos que zoan dun lado ao outro sen parar, atopámonos co sosegado, delicado e meticuloso traballo de José Caruncho, que nos envolve nunha atmosfera de calma propia doutro tempo cunha elegancia misteriosa pero nosa, para mostrarnos a beleza do que nos rodea.

Caruncho deixou xa fai máis de unha década o mundo da banca no que traballaba para adicarse en plenitude a súa paixón, a fotografía, e crear un arquivo en formato analóxico de paisaxes, persoas, natureza e costumes galegas.

Leer más

Dyara Atomicus Jumpology 3

Efecto Jumpology: Dyara Atomicus

Hoxe en día está moi de moda o chamativo efecto antigravidade de saír saltando nas fotografías, coñecido como Jumpology. Capturar o intre onde o suxeto non está en contacto co chan sempre crea unha imaxe sorprendente  para o noso entendemento do mundo, ademais a menos premeditada expresión facial faina máis natural e xenuína.

A primeira gran fotografía con esta técnica data de 1948, xurdíu nas cabezas de dous xeniais loucos; Salvador Dalí e Philippe Halsman para crear o “Dalí Atomicus“. A idea parte do cadro de Dalí “Leda Atómica” ( cadro presente na fotografía, á dereita, e que curiosamente data de 1949 ) e explota o concepto de suspensión, como estado atómico, con unha estética totalmente surrealista.

Leer más

FARO MUXIA Filtro ND

Fotografía de longas exposicións de día: Filtros ND

No artigo ‘Fotografía de Longas Exposicións de Noite‘ vimos que era necesario traballar con pouca luz para poder realizar fotografías con longas exposicións, pero como facemos iso de día!?

Podemos cerrar o diafragma dos nosos obxetivos ao máximo, poñer a sensibilidade mínima e aínda así en exteriores con luz día non conseguiremos realizar longas exposicións de xeito correcto.

Cal é a Solución!?

Leer más

Fotografía de longas exposicións de noite

Unha fotografía captura un INTRE, o tempo que dura ese intre ven definido na configuración da nosa cámara, nós mesmos o podemos cambiar e facer que o intre dure dende unha milésima de segundo, a varios segundos ou incluso minutos. En estos últimos casos dise que a fotografía tivo unha longa exposición ou que a velocidade de obturación foi de X tempo ).

Leer más

Enderezar Fotografia con Photoshop

Endereitar unha fotografía con Photoshop

Parece que co meu desequilibrio natural cóstame derterminar se unha fotografía está ou non recta do todo, de xeito que busquei a maneira de facelo con Photoshop. É moi sinxelo!

Abrimos unha imaxe con Photoshop e na Barra de Ferramentas debemos selecciónar a Regla ( atópase agrupada como filla do Tampón Contagotas, se facemos pulsación longa sobre este aparece ).

Leer más

Photoshop Perfiles Asimétricos

Asimétricos

En clase de fotografía decidimos comprobar se eramos simétricos ou mal feitos do todo. Can grande foi a nosa sorpresa! ao decatarnos de que en nós se escondían duas persoas diferentes e descoñecidas!

Leer más

Hyperlapse Celtia

Como crear un HyperLapse

Que é un Hyperlapse!?

Un timelapse con movemento

Que é un timelapse!?

Unha serie de fotografías tomadas secuencialmente cada X tempo e montadas como un vídeo con 24 ou 25 fotográmas ( fotos ) por segundo, de xeito que vemos o mundo a outra velocidade con outro tempo.

O efecto de mover a cámara é moi enrriquecedor visualmente pois o cambio de perspectiva cun movemento real, propio de unha persoa, mentras a realidade se move e vive moito máis rápido é abraiante. Leer más

Arte e/é Merda

Reproducción Asistida